Agarem Artur Gałka

Wykonujemy kompleksowe remonty i wykończenia wnętrz. - nie pobieramy zaliczek - rzetelne...

Wykonujemy kompleksowe remonty i wykończenia wnętrz.
- nie pobieramy zaliczek
- rzetelne kosztorysowanie
- umowy i pisemne gwarancje
- aranżacje wnętrz współpraca z projektantem wnętrz
- transport i pomoc w zakupie materiałów
Wszystkie prace wykonujemy w pełni profesjonalnie i terminowo. Wykonujemy m.in. prace malarskie, glazurnicze, instalacje sanitarne i elektryczne, sufity podwieszane, prace tynkarskie, tapetowanie i inne.
Zespół firmy stanowią mili i sympatyczni ludzie, służący radą i pomocą.
Współpracujemy z firmami meblarskimi .

Zdjęcia

wszystkie (9) »
Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    wykończenie pod klucz segmentu mieszkalnego
    remont kilku lokali mieszkalnych
    adaptacja zaniedbanej pralni na świetlicę Wspólnoty Mieszkaniowej

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Uśmiech zadowolenia na twarzach klientów. Wiem wtedy, że moja praca miała jakiś sens, a mój wysiłek został doceniony. Lubię też zlecenia typowo remontowe, na tyle skomplikowane, że po wykonaniu pracy widoczna jest metamorfoza pomieszczenia.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    By wybrała chociaż 3 wykonawców przez internet lub inne media . Przy ostatecznym wyborze nie powinna sugerować się ceną. Z reguły niska cena = niska jakość. Oczywiście nie warto przepłacać, najlepiej wybrać średni pułap cen rynkowych. I nie naciskać na szybki termin wykonania. Szybko = bylejak

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Jako klient mogę być laikiem w danej profesji. Chciałbym napewno zobaczyć się i porozmawiać z przyszłym wykonawcą. Wysłuchać jego porad i w rozmowie ocenić czy jest osobą wiarygodną i czy pomoże mi minimalizować koszty robót jako fachowiec.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Np. pytanie o czas realizacji projektu. Fachowca obiecującego ekspresowe wykonanie , można odrzucić. Prawdopodobnie nie bierze on pod uwagę procedur technologicznych jak chociażby czas schnięcia lub wykonuje coś mało precyzyjnie.

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Powinien przemyśleć, czy zależy mu bardziej na jakości i gwarancji, czy na jak najtańszym wykonaniu prac. To tak jak z zakupem używanego samochodu. Wartość samochodu niższa od rynkowej może budzić podejrzenia. Tak samo jest z usługami. Co nie znaczy, że trzeba przepłacać.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    W kwestii fachowości trudno jest się wyróżnić. Zakładam oczywiście, że solidność wykonania i wykonawstwo zgodne z zasadami sztuki budowlanej jest normą. Dbałość o precyzję wykonania, wysoka kultura osobista i terminowość jest standardem i iuważam, że każdy szanujący się fachowiec tak myśli.
    Co wyróżnia nas spośród innych firm ? Może rzetelne kosztorysowanie. Dla każdego klienta wykonujemy szczegółowe kosztorysy. Dokładnie opisujemy i wyceniamy każdą najdrobniejszą operację. Tak by klient wiedział co będzie zrobione i za co płaci. Tak by nie było żadnych ukrytych i dodatkowych kosztów. Nie ryczałtujemy żadnych prac. Szczegółowy kosztorys jest pracochłonny, jednak daje klientowi przejrzysty obraz zakresu prac, pozwala mu na zaplanowanie swojego budżetu, a nam na uczciwe i punkt po punkcie rozliczenie się z wykonanych zadań.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Najczęstszym pytaniem jest oczywiście pytanie o koszt usługi. Klienci proszą o wycenę przez internet lub telefon. Nigdy nie robię wycen bez obejrzenia miejsca prac. Na pytanie typu: ile będzie kosztować położenie 10 m2 glazury nie da się odpowiedzieć przez telefon. Najpierw trzeba odpowiedzieć na inne pytania: jaki format glazury, w jakim stanie jest obecnie podłoże na które będziemy kłaść glazurę, itp. Odpowiedź, że 1m2 kosztuje 50zł jest tylko przekazaniem suchych danych z cennika i wprowadzeniem klienta w błąd co do faktycznych kosztów.

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    Chyba nie. Lubię swoją pracę, a każde zrealizowane zlecenie to nowa, osobna historia. Lubię swoich klientów, zatem wszystkie wykonane prace są moimi ulubionymi.

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Chciałbym, aby wiedzieli, że uczciwej i rzetelnej wyceny w branży remontowo - wykończeniowej nie da się przeprowadzić zdalnie, przez internet. Wykonawca musi zobaczyć miejsce prac i ocenić stan obecny obiektu.

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Po prostu zdecydowałem się robić to co lubię. Dlatego motto naszej firmy brzmi: pracujemy z pasją. Z profesją tą związałem się wiele lat temu. Później przerwałem na kilka lat działalność. Dopiero studia i inne spojrzenie na pracę pozwoliły mi powrócić i kontynuować działalność w formie satysfakcjonującej mnie i moich klientów.

  • Opowiedz o ostatnio wykonywanym zleceniu, z którego jesteś najbardziej dumny(dumna).

    Ze wszystkich jestem dumny, nawet z tych najmniejszych zleceń. Chyba dlatego, że każdy klient jest zadowolony. Bo to właśnie jest najważniejsze w mojej pracy.

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Dzielenie się doświadczeniami z innymi wykonawcami, czytanie literatury fachowej, doskonalenie praktyki, szkolenia organizowane przez dystrybutorów i producentów materiałów budowlanych.

  • Opisz ostatnio wykonywany projekt / usługę. Czego dotyczył? Ile kosztował? Jak wiele czasu mu poświęciłeś (poświęciłaś)?

    Gruntowny remont dużego mieszkania w starym budownictwie. Wymiana instalacji elektrycznej, i hydraulicznej, renowacja podłóg, tynkowanie, malowanie, układanie płytek, biały montaż, wymiana grzejników, i inne. Koszt robocizny 15000, czas 5 tygodni .

  • Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.

    Mam prosty, przejrzysty cennik usług. Chociaż dotyczy on podstawowych prac. Cena indywidualne zależna jest od wielkości frontu robót, od bieżącego stanu obiektu i wielu innych czynników technicznych.

  • Jeśli miałbyś (miałabyś) doradzić osobie chcącej wykonywać Twoją profesję, co byś doradził (doradziła)?

    Każdemu rzemieślnikowi działającemu w tej lub innej branży, doradziłbym nie patrzenie na swoją pracę przez pryzmat pieniędzy. Celem pracy nie są pieniądze. Celem jest pozostawienie po sobie dzieła trwałego, zadowalającego klienta i nas samych. Myślenie tylko o zarobku doprowadzi do myśli o szybkim wykonaniu pracy a w efekcie do partactwa. Oszczędności czasu pracy szukajcie w jej organizacji i doskonaleniu swych umiejętności. Dbajcie o najwyższą jakość pracy.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Uczciwość i niechęć do żle wykonanej pracy. Czyste sumienie i spokojny sen jest ważniejszy od pieniędzy zarobionych na naciągactwie. Jeżeli ma się wykonać pracę żle lub niedbale, lepiej nie wykonywać jej wcale.

  • Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?

    Chciałbym doskonalić się w parkieciarstwie. Obecnie współpracuję z firmami parkieciarskimi, z cykliniarzami. Mam jednak dość ciągłego pilnowania ludzi liczących na szybki zarobek.

  • Napisz własne pytanie i odpowiedz na nie.

    Czy chciałbyś wykonywać swoją pracę szybciej ?
    Jeżeli przez wzrost wydajności to tak. Jeżeli pośpiech miałby być związany z gorszym wykonaniem pracy to zdecydowanie nie.

  • Napisz własne pytanie i odpowiedz na nie.

    Czego życzyłbyś sobie w wykonywanie swej działalności ?
    Bardziej realnego i praktycznego podejścia projektantów wnętrz w wykonywaniu swej pracy. Projekty są często tylko sferą marzeń. Np. położenie płytek wielkoformatowych na płycie OSB. Powodzenia.