AVILLA

Jesteśmy grupą fachowców związaną ze sobą wieloletnią współpracą. Działamy sprawnie. Naszym...

Jesteśmy grupą fachowców związaną ze sobą wieloletnią współpracą. Działamy sprawnie. Naszym priorytetem jest jakość. Nie zaliczamy się do firm, które pracują " najtaniej, najszybciej, najlepiej "- bo miło jest usłyszeć "polecono mi was". 

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Adaptacja mieszkania dla osoby niepełnosprawnej: wyrównanie podłogi, poszerzenie drzwi , przystosowanie łazienki i kuchnii.
    Wykończenie budynku biurowego: ułożenie wykładzin, montaż drzwi, silikony, sufity kasetonowe, malowanie.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Najważniejszy jest efekt końcowy. Zadowolenie klienta jest poprzedzone często wielokrotnymi dyskusjami, by to co klient sobie wymarzył było również praktyczne, trwałe i zgodne ze sztuką i przepisami. Zazwyczaj im cięższe początki, tym lepsze zakończenie.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Może to być trudne, ale po prostu wykonawcy trzeba zaufać. I nie mówię tutaj o sprawach finansowych ( tutaj nie ma mowy o ufności i ostrożność jest konieczna po każdej stronie ). Zadawaj pytania, współpracuj, słuchaj, ale jeśli wszystko wiesz lepiej, zrób to sam. Firmie, którą zatrudniasz zazwyczaj bardziej zależy na tym , by dobrze wykonać pracę niż Tobie.
    Najważniejsze!!! ''NAJTANIEJ, NAJLEPIEJ, NAJSZYBCIEJ'' to absurdalne

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Nie po to zatrudnia się profesjonalistę, by studiować jego profesję. Wizytówką firmy są jej klienci, wykonane inwestycje. Wiedza ogólna i odrobina inteligencji wystarcza, by porozumieć się z wykonawcą, nawiązać nić współpracy i sprawnie dążyć do celu. W przypadku specjalistycznych profesji ważne jest też, by sprawdzić u fachowca tzw. papiery.

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    1. Jaki jest mój budżet?
    2. Kiedy chcę rozpocząć inwestycję?
    3. Kiedy chcę zakończyć inwestycję?
    4. Co jest moim priorytetem?
    5. Dlaczego mi się wydaje, że wszyscy siedzą na narzędziach i czekają, by spełnić moje życzenia teraz, zaraz, za pół darmo?
    6. Czy jestem przygotowany poświęcić odpowiednią ilość czasu, by nie marnować go innym?

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    1. Jaki jest mój budżet?
    2. Kiedy chcę rozpocząć inwestycję?
    3. Kiedy chcę zakończyć inwestycję?
    4. Co jest moim priorytetem?
    5. Dlaczego mi się wydaje, że wszyscy siedzą na narzędziach i czekają, by spełnić moje życzenia teraz, zaraz, za pół darmo?
    6. Czy jestem przygotowany poświęcić odpowiednią ilość czasu, by nie marnować go innym?

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    80% moich klientów zostało poleconych przez moich klientów. Bo najważniejsza jest jakość.
    Bo lata minęły, ale ktoś zapyta '' Kto ci to robił, masz jeszcze numer?'' Niektórzy nie mają problemu, by wstydzić się swojej pracy. Robią ''metry''. Szybko, bezrozumnie, klient nie patrzy, nie zna się.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    Niestety zbyt często pytania dotyczą finansów. Nie chodzi o to, że koszty są nieważne. Dziwne jest to, że są osoby gotowe wydać 500 tysięcy na mieszkanko w stanie deweloperskim, 100 tysięcy na materiały wykończeniowe, a potem zatrudnić debili za 30 tysięcy na słowo, którzy spieprzą całą robotę. Fachowcy za wykończenie mieszkania żądali 40 tysięcy + 3,2 tysiąca VAT i jeszcze trzeba było czekać 3 tygodnie na termin.
    Poza tym klienci potrafią pytać o wszystko, a ja staram się odpowiadać jak najrzetelniej.

  • Czy masz ulubioną historię z wykonywanej pracy? Jeśli tak - opisz.

    Dwa dni po rozpoczęciu generalnego remontu mieszkania ( blok wczesny Gomółka) inwestorka złamała nogę ( ciężki przypadek ) Niewiele mieliśmy uzgodnione na 100%. Miast przerwać prace pani podjęła decyzję. Ja tu będę leżeć, wy macie dobry gust, wiecie jaki mam ja, budżet wyznaczony, róbcie tak, by było dobrze. Ze szpitala wróciła na gotowe (łącznie z firankami). U niej łzy w oczach, u nas duma i łzy w oczach.

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Kiedy zatrudniam fachowca, nie jest moim celem studiowanie jego profesji. Wiedza ogólna i odrobina inteligencji pozwala na nawiązanie nici porozumienia i formułowanie mądrych merytorycznie pytań. Mądre pytanie jest niezbędne, by dowiedzieć się czegoś mądrego.

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Kiedy w 1993 roku kupiliśmy mieszkanie w bloku, najstraszniejszym pomieszczeniem była łazienka. zatrudniliśmy z żoną firmę, która ją kompleksowo zrobiła. Ładnie wyszła, ale wiedziałem już, że zrobiłbym to lepiej. Z pomocą szwagra zrobiłbym to szybciej. A suma zapłaty również była niemała.

  • Opowiedz o ostatnio wykonywanym zleceniu, z którego jesteś najbardziej dumny(dumna).

    Każde wykonane zlecenie jest czymś z czego mogę być dumny. Nie ma tu znaczenia jego wielkość, stopień skomplikowania, czy relacje z klientem. Pozostawiam po sobie coś trwałego (pewnie nie przebiję starożytnych) wystarczy, że twoja praca zostanie doceniona.

  • Napisz czy, i w jaki sposób się kształcisz, aby jeszcze lepiej wykonywać swoją profesję.

    Postęp technologiczny zmusza do ustawicznego podnoszenia wiedzy zarówno podczas nauki teoretycznej, jak i podczas szkoleń. Podążanie za najnowszą technologią pozwala zarówno rozszerzać ofertę, ale też usprawniać pracę i optymalizować koszty. Oczekiwania klientów nie mogą zaskakiwać.

  • Opisz ostatnio wykonywany projekt / usługę. Czego dotyczył? Ile kosztował? Jak wiele czasu mu poświęciłeś (poświęciłaś)?

    Zadzwonił klient z poważnym problemem. Firma, którą zatrudnił była najtańsza, najlepsza i najszybsza. Został z rozgrzebaną, opóźnioną inwestycją z licznymi usterkami. 3 etapy: Usunięcie wad ( 15 tys. - 1 mies.), Przywrócenie do stanu 0 ( 18 tys. - 1 mies.), Dokończenie inwestycji ( 12 tys. - 3 tyg.)

  • Jeśli cennik Twoich usług jest skomplikowany, opisz go tutaj.

    Mój cennik nie jest skomplikowany. Mój cennik jest obszerny. Mój cennik jest podstawa rozliczeń z klientem. Mój cennik klient otrzymuje przed rozpoczęciem jakiejkolwiek współpracy, by nigdy nie był zaskoczony za co płaci i dlaczego. Co można napisać opisując cennik?

  • Jeśli miałbyś (miałabyś) doradzić osobie chcącej wykonywać Twoją profesję, co byś doradził (doradziła)?

    Gdybym chciał doradzać osobom wykonującym moją profesję założyłbym firmę doradczą. Prędzej pokusiłbym się o doradzanie portalom internetowym w zakresie " inteligentne przygotowanie ankiet internetowych dotyczących zagadnień specjalistycznych'', lub ''Profilowanie struktur zatrudnienia w portalach budowlanych" Polecam się.

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Zależy dla kogo ?
    Kiedy jesteś budowlanym ignorantem, wytłumaczę i pomogę.
    Kiedy się umówisz na 18:00, będę o 18:00.
    Kiedy nie masz czasu, możesz kupić mój.
    Jeśli oczekujesz bylejakości i taniochy, szukasz innej firmy.
    Jeśli nie umiem, nie robię, mam kolegów,których polecę i razem damy radę

  • Jaką umiejętność obecnie chciałbyś (chciałabyś) udoskonalić?

    Tajemnica zawodowa Tajemnica zawodowa Tajemnica zawodowa Tajemnica zawodowa Tajemnica zawodowa Tajemnica zawodowa Tajemnica zawodowa Tajemnica zawodowa Tajemnica zawodowa
    Tajemnica zawodowa Tajemnica zawodowa Tajemnica zawodowa