Spółdzielnia Socjalna Multikompleks

Spółdzielnia Socjalna MULTIKOMPLEKS zajmuje się profesjonalnym i kompleksowym świadczeniem usług...

Spółdzielnia Socjalna MULTIKOMPLEKS zajmuje się profesjonalnym i kompleksowym świadczeniem usług z zakresu szeroko rozumianych prac remontowych i wykończeniowych, tj. szpachlowanie, malowanie, układanie paneli, glazury i terakoty, tapetowanie, zabudowy z płyt G -K.

Spółdzielnia została założona w czerwcu 2017 r. i jako nowe przedsięwzięcie korzysta z kilkuletniego doświadczenia swoich spółdzielców. Dzięki temu posiadamy szereg stałych klientów, którzy w przeszłości zaufali naszym obecnym pracownikom.
Obsługujemy zarówno klientów indywidualnych jak i firmy. Działamy na terenie powiatu poznańskiego i najbliższych okolic oraz powiatu białostockiego. Gwarantujemy solidne wykonanie każdego zlecenia oraz atrakcyjne warunki współpracy.
Jesteśmy rzetelnym i poważnym wykonawcą szeregu usług dla klientów biznesowych i osób fizycznych. Współpracując z nami wspierasz polską przedsiębiorczość prospołeczną, gdyż jako podmiot non profit, zysk przeznaczamy właśnie na cele społeczne.
Skontaktuj się z nami telefonicznie lub mailowo by poznać pełną ofertę.

Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    - kompleksowe wykończenie domu o pow. ok 130 mkw (szpachlowanie, malowanie, ułożenie glazury i terakoty, panele i deski ścienne, wylewki, biały montaż)
    - remont budynku biurowego o pow. 250 mkw w Poznaniu
    - wykonanie schodów kamiennych w ogrodzie; dom jednorodzinny na Starołęce
    - remont kuchni (zdarcie starej farby, szpachlowanie i malowanie); mieszkanie na Jeżycach w Poznaniu

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    Najbardziej w swojej pracy lubię zadowolonych klientów po wykonanym zleceniu. Sama praca nie należy do łatwych ale jest niezwykle potrzebna, szczególnie teraz gdy tak bardzo rozwija się rynek budownictwa mieszkaniowego i przemysłowego. Po wielu latach praca firm zajmujących się wykańczaniem wnętrz, budownictwem jest doceniana, również w wymiarze materialnym.

  • Co poradziłbyś osobie szukającej osoby o Twoich umiejętnościach?

    Najważniejsze to sprawdzić referencje wykonawcy zlecenia oraz potwierdzić możliwość zawarcia w umowie dat ramowych wykonania usługi oraz ustalić zakres gwarancji. Poważni wykonawcy zawsze udzielają na swoje usługi gwarancji. Wiele o samym wykonawcy powie nam kosztorys, który otrzymamy. Nie ma co liczyć na wyjątkowo niskie koszty usług remontowych. Promocyjne ceny na tym rynku oznaczają przeważnie niską jakość wykonania.
    Należy również zweryfikować samą firmę jako podmiot działający legalnie. W tym celu wystarczy NIP firmy, który wpisujemy w internetową wyszukiwarkę działalności.

  • Jeśli byłbyś(byłabyś) klientem, to co chciałbyś (chciałabyś) wiedzieć o Twojej profesji?

    Jaki zakres prac wykonujemy i czy wykonujemy wszystko sami czy też z pomocą podwykonawców ? Co z gwarancją jeśli niektóre prace realizuje podwykonawca ?
    Czy bardziej opłacalne jest zlecenie wykonania usługi wraz z materiałem czy bez ? Czy firma remontowa powinna doradzać zleceniodawcy przy wyborze materiałów ? Albo czy częstą jest praktyka zapisu w umowie, gwarantującego wykonawcy możliwość realizacji zlecenia na materiałach, które sam wybierze ?

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Pytania powinny dotyczyć ostatnich wykonanych zleceń, możliwości sprawdzenia opinii lub referencji (np. na portalach internetowych lub własnej stronie firmy), cen poszczególnych usług, wielkości samej firmy (ilu pracowników zatrudnia), ponieważ część prac wymaga pewnej minimalnej ilości osób nad nimi pracujących. Np. sufitu podwieszanego nie wykona jedna osoba. Dwie osoby jak najbardziej, jednak oznaczać to będzie prawdopodobnie znacznie mniej sprawną pracę niż w przypadku np. 3 osób.

  • Czym wyróżniają się Twoje usługi na tle usług świadczonych przez inne osoby?

    Jesteśmy legalnie działającą firmą. Wszyscy nasi pracownicy są przez nas zatrudnieni lub pracują w oparciu o umowę o współpracy. Najważniejsze jest jednak to jakimi wartościami kierujemy się w swojej działalności. Jako podmiot non profit, z obszaru tzw. ekonomii społecznej, zysk przeznaczamy na cele społeczne, m. in. integrację osób wykluczonych. Nie pracujemy za darmo i nie jesteśmy najtańsi na rynku. Jesteśmy jednak rzetelni, do bólu uczciwi i szanujemy zarówno swoich klientów jak i swoich pracowników.

  • Jakie pytania klienci zadają Ci najczęściej? Co odpowiadasz?

    - "czy możemy zacząć za tydzień ?" - zazwyczaj jest to termin nierealny, ponieważ prace planuje się z dużo większym wyprzedzeniem.
    - "czy zrobimy w niższej cenie, bo tak ma konkurencja ? " - zawsze przedstawiamy kosztorys ostateczny, uwzględniając gratisowe usługi,które jesteśmy skłonni wykonać w ramach większego projektu
    - "czy możemy wyrównać ścianę klejem, kładąc płytki albo czy możemy tylko pomalować sufit bez zdzierania starej farby, mimo iż jest już kilka warstw ? " - nie możemy, bo na prace dajemy gwarancję, więc albo dobrze albo wcale.

  • Co chciałbyś aby klienci wiedzieli o Twojej profesji?

    Jest to profesja bardzo trudna, wymagająca zaangażowania, cierpliwości i dokładności. Oprócz samych kwestii technicznych, faktu że jest to praca fizyczna ważna jest również relacja i umiejętność komunikacji. Zlecenia wykonujemy przecież dla klienta, który niekiedy jest bardzo wymagający. Niekiedy nie zna się zupełnie na naszej pracy, mając nierealne oczekiwania. Czasami sama komunikacja z klientem jest trudniejsza niż konkretne zlecenie.

  • W jaki sposób zdecydowałeś(aś) się podjąć pracę w swojej profesji?

    Jest to niejako tradycja rodzinna. Dziadek i ojciec pracowali w tym zawodzie. W tym zawodzie pracowała również duża część dalszej rodziny oraz znajomych. Z profesją związani byli członkowie naszej Spółdzielni, zanim do niej przystąpili, zatem oczywistym stało się, że sama Spółdzielnia będzie działała na tym rynku.

  • Opowiedz o ostatnio wykonywanym zleceniu, z którego jesteś najbardziej dumny(dumna).

    Ostatnie zlecenie, którym możemy się pochwalić to projekt kompleksowego wykończenia domu bliskiej rodziny jednego z naszych spółdzielców. Dom, który postanowili wybudować zaraz po ślubie, jako najważniejszy projekt na nowej drodze życia. Spółdzielnia wykonała zlecenie, pobierając jedynie wynagrodzenie godzinowe swoich pracowników. Sama nie zarobiła na tym nic, traktując to jako element swojej działalności społecznej. Wspieranie rodziny i przyjaciół swoich pracowników, to dla nas bardzo ważny cel, który staramy się realizować w miarę posiadanych możliwości.

  • Opisz ostatnio wykonywany projekt / usługę. Czego dotyczył? Ile kosztował? Jak wiele czasu mu poświęciłeś (poświęciłaś)?

    Ostatnim większym zleceniem był parterowy dom o powierzchni ok. 130 mkw. Praca polegała na kompleksowym jego wykończeniu. Wykonaliśmy posadzki, biały montaż, sufity podwieszane, położyliśmy gładź na ścianach, płytki na podłodze i ścianach, panele, deski na ścianach wewnętrznych i na fasadzie. Do tego doszło malowanie i drobne prace elektryczne. Zlecenie zajęło 9 tygodni i zakończyło się przekazaniem pozytywnej opinii ze strony zlecającego (patrz. nasz profil na Oferteo)

  • Jaka jest Twoja najmocniejsza strona?

    Najmocniejszą stroną naszej Spółdzielni jest umiejętność budowania dobrych relacji z klientami. Staramy się podchodzić do każdego zlecenia sumiennie, bardzo uczciwie komunikując klientowi warunki współpracy a następnie wywiązując się z nich. Zadowolenie klienta jest niezwykle ważne, chociaż niekiedy niezależne od nas jako wykonawcy. Dlatego tak istotne jest ustalenie wszystkiego na początku współpracy.