Instalmar Marek Ludynia

Usługi elektryczne Marek Ludynia: Naprawa instalacji Elektrycznych Modernizacja instalacji...

Usługi elektryczne Marek Ludynia:
Naprawa instalacji Elektrycznych
Modernizacja instalacji elektrycznych
Pomiary w instalacjach elektrycznych
Montaż zabezpieczeń przeciwporażeniowych i nadmiarowo-prądowych
Projektowanie i budowanie instalacji elektrycznych
Instalacje nisko prądowe ( antenowe i głośnikowe)
Podłączanie urządzeń elektrycznych ( np. płyta indukcyjna)
Instalacje oświetlenia

Zdjęcia

wszystkie (2) »
Trwa ładowanie…

Pytania i odpowiedzi

  • Wymień kilka ostatnio wykonanych zleceń.

    Wymiana rozdzielni elektrycznej.
    Usunięcie awarii ( wypalenie się bezpieczników w tablicy wlz)
    Wymiana elektrycznego elektrycznego podgrzewacza wody.
    Wykonanie nowej instalacji w pomieszczeniu gospodarczym.
    Naprawienie bramy automatycznej
    Montaż nowych lamp sufitowych.
    Montaż nowego oświetlenia w kuchni wymiana stare halogeny na nowe energooszczędne led.

  • Co najbardziej lubisz w swojej pracy?

    W mojej pracy lubię kontakt z ludźmi, którzy mają różnego rodzaju problemy a ja mogę im w tym pomóc usunąć awarię zaproponować nowe rozwiązanie. Do każdego zlecenia podchodzę indywidualnie i każde zlecenie jest inne i trzeba zastosować optymalne rozwiązania takie z których klient będzie zadowolony. Gdy mam dużo zleceń po całym dniu wracam do domu i tam mogę spokojnie usiąść w fotelu i rozmyślać o dobrze wykonanej robocie!

  • Jakie pytania powinien zadać klient, aby znaleźć odpowiednią osobę z Twojej profesji?

    Kiedy może przyjechać obejrzeć zlecenie?
    Jaki przewidywany czas usunięcia usterki bądź wykonania zlecenia przewiduje?
    Jaki będzie to mniej więcej koszt?
    Czy jest wstanie wykonać to zlecenie bez problemu?
    Czy ma odpowiednie uprawnienia?
    Czy wystawia fakturę?

  • Co powinien przemyśleć klient zanim zatrudni osobę o Twojej profesji?

    Czy jest to solidny fachowiec.
    Czy poradzi sobie z zleceniem.
    W jakim czasie to wykona plus minus.
    Czy w razie reklamacji może liczyć na jego pomoc.
    Czy posiada odpowiednie kwalifikacje oraz doświadczenie.
    Czy rozwiązywał tego typu problemy.
    Ile będzie go to kosztować.